torstai 7. maaliskuuta 2013

Haastetta kehiin



 
 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.  


11 Asiaa minusta.

1. Olen ammatiltani palveluvastaava. Opiskelin kolme vuotta Mikkelin ammattiopistossa
2. Minulla on kolme arpea: yksi sormessa, yksi huulen lähellä ja kolmas vatsassa
3. Olen muuttanut ilmeisesti kuusi kertaa ja kerran jopa asunut omakotitalossa
4. Minulla on 5 sisarpuolta
5. Pelkään käärmeitä ja ötököitä ja myös pimeää
6. Kärsin jossain määrin paniikkihäiriöstä
7. Olen rakastunut oikeasti vain kerran
8. Tykkään valokuvaamisesta
9. Tykkään leipoa ja kokata
10. Ennen pakkomielteeni oli siivous, nykyään ulkonäkö
11. Tykkään kun miehellä on tummat hiukset, nykyään menee jopa vaaleat

2. Haastajan kysymykset

1.Oletko omasta mielestäsi erilainen kuin muut? Miksi? Perustele.
 No jokainenhan meistä on erilainen kuin toinen, mutta ehkä lapsuuteni ja teinivuosien takia myöskin erilainen.
Sitä on vaikea perustella, minä olen minä. Kovissa liemissä kovaksi keitetty akka 

2. Omistatko monta ystävää?
Minulla on paljon kavereita, mutta vain muuta tosiystävä

3. Oletko kokenut ensirakkauden?
Olen, ja se oli lapseni isä. Mutta rakkaus on ja pysyy- kohde vain vaihtuu (ilmeisesti)

4. Onko sinulla jotain tiettyä vaatetta, jonka haluat säilyttää aina? 
Taitaa olla. Se oli hame, josta pidin muttei mahtunut enää päälle

 5.Mikä on pahin painajaisesi ollut? 
Taisi olla tuon oman pojan synnyttäminen

6.Tykkäätkö sisustaa asuntoasi koko ajan? uusilla/käytetyillä/ vanhoilla ja tuunatuilla/itse tekemällä?
Tykkään. Sisustaisin koko ajan jos rahavarat sen sallisivat. Kaikki käy kunhan meille sopii

7. Minkälaiset kasvatusperiaatteet sinulla on? Minkälaisia tapoja haluaisit lapsesi omaavan aikuisena?
 Haluaisin kasvattaa lapseni rehelliseksi, lain kuuliaseksi nuoreksi, jolla on selkärankaa ja olisi luotettava.

8.Puratko turhautumisesi/ suuttumisesi väärään henkilöön/ tuttuun turvalliseen?
KYLLÄ ! Yleensä äitiini ja lapseni isään

9.Kuinka monta lasta haluisit saada tulevaisuudessa perheeseesi?
Tällä hetkellä en yhtään

10.Mitä mieltä olet vanhuksista?
Vanhukset on jees. Voivat olla ihania tai yhtiä piruja

11. Mitä mieltä olet Kelan päivärahoista, onko korottamisen varaa? Perustele.
No ehdottomasti korotuksen tarpeessa, koska itsekin niitä olen nostanut. Tällä hetkellä kodinhoidontuella ja sekin on säälittävän pieni.


3. Haastetun uudet kysymykset

1.       Oletko elämääsi tyytyväinen? Jos et niin miksi?
2.       Mikä/mitkä ovat lempieläimesi?
3.       Jos saisit päivän ajan olla joku muu, kuka se olisi?
4.       Millaiseksi kuvailisit tyylisi?
5.       Mitä harrastat?
6.       Keräiletkö mitään? Jos niin mitä
7.       Mitkä ovat toiveesi/haaveesi tulevaisuudelle?
8.       Mikä on sinulle rakkainta tässä maailmassa?
9.       Mikä on pahin pelkosi?
10.   Uskotko rakkauteen ensi silmäyksellä?
11.   Mikä on lempiruokasi?

Haastan:

En keksi enää muita :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti