keskiviikko 20. helmikuuta 2013

This is my life

Kuten tuo otsikkokin sen kertoo, ajattelin kertoa vähän itsestäni :)

Tällä hetkellä mittarissa 25 vuotta. Toukokuussa juhlin synttäreitä :)

 
                                                 (v.09)
Olen syntynyt Jyväskylän keskussairaalassa hieman viiden jälkeen illalla.
Perheeseeni kuuluu äiti Päivi ja isä Jaakko. Olen äitini ainokainen, ja isäni iltatähti.
Sisarpuoliani on isoveljet Jani & Jesse, siskojani Miia, Katja & Jaana.
Olen täti ja veljenlapset ovat Joona & Jonne ja siskonpoika Eetu.
                                               (äitini ja minä v.09)
Olen asunut koko elämäni Mikkelissä. Valmistuin v.2006 palveluvastaavaksi, gatering alan perustutkinto oli nimikkeen nimi. Yritin myös v.2008 opiskella merkonomiksi, joka sitten päättyi selkäkivun takia.

Vuonna 2009 tapasin lapseni isän, ja muutinkin elokuussa n. 20 km päähän keskustasta. Korpikoskelle.

                                                   (kotimme maalla)

Asuin siellä vielä vuoteen 2011 saakka, jolloin minä, kissani ja masukkini muutimme Mikkeliin Laajalammelle.

                                           (masu viikoilla 34+2)

9.12.200 klo 18:37 syntyi pieni poikamme kiirellisellä keisarinleikkauksella.

 Veera Aino Tuulikki:
+ horoskooppimerkkinä härkä
+ hiustenväri oikeasti vaalea, nykyään musta
+ silmienväri sinikeltainen
+ harrastuksiin voisi sanoa valokuvaamisen, kuntosalin ja sisustamisen. ennen oli ratsastus
+ on omistanut yhteensä 12 kissaa. joista miisu enää lemmikkinä.
+ löytyy 2 lävistystä ja yksi tatuointi yläselässä
+ pelkää käärmeitä, ötököitä
+ ei ole koskaan pyörtynyt, kerran leikattu, kolmesti tikattu
+ paheina tupakka ja epäsäännöllinen alkoholin käyttö
+ on muuttanut kuusi kertaa ja aina mikkelin sisällä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti